باز آی و دل تنگ مرا مونس جان باش وین سوخته را محرم اسرا نهان باش!!!

این یک عدد دانشجوی عزیز1 یکشنبه آخرین امتحان دوران فوق لیسانس را در پیش رو دارد، کسی چه میداند شاید آخرین امتحان دوره ی تحصیلیش باشد ! :دی و هییییییییییییییییچ بلد نیست 

کــــــــــــــــــــــلی کار دیگه هم داره 

میدونین انگیزه هارو باید تقویت کرد 

والااااااااا!!!!


..............................................................................

1) خودم رو عرض میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
سید حسین جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

کو تا یکـشنبه!؟ از الان واسه یکشنبه می خونین؟

خدا رو چه دیدین شاید اصن برف اومد کنسل شد! اونوخت حسرت بقیه کارهای انجام نشده مستقل از آب و هوا رو می خورین :دی

از خیلی وقته واسه یکشنبه میخونم! و هنوز کلیش مونده !!!
انشالله

mohajer شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

و هیچ بلد نیست ؟ ! ؟ برو یره :D
اون پیامک درس خوندن مشهدیا در شب امتحان رو بیاد بیار ، خب، حالا دیگه بذا کنار ، خیالت تخت :دی

کجابرم یره؟ :D
دقیقا با همون روند رفتم جلو تا الان :d
ایرکه بلدم، اییم که مهم نیس، اییم که تو امتحان نمیه ، اویم که ایشالله نمیه اما خب چون مثل اون تقلب نُمُکُنم باید یه جاهایی رو بخونم :d

sahar دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

امتحان چی شد مهندس ؟

ینی به عمرم چونان امتحانی نداده بودم ! با آمادگی کامل رفتم، با بیم پاس نکردن برگردشتم...
اگه بدونی چه امتحانی گرفت نامرد!!!
بچه ها همه میگفتن میفتیم :D

سحر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

ای تو روحش نامرد :|

ایشالا که پاس می شه ولی اگه نشد ، غصه نخوریا ، افتادن مال دانشجوئه :D

واقعاااا

:D پاس نکنه که دانشکده رو رو سرش خراب مینماییم

باران دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://baran-s22.blogfa.com

سلام

سمانه جان موفق باشی
انشالله دکترا.... ریاست جمهوری و......... اینا :)

سلاااام خانو
سلامت باشی عزیز
ایشااااااااله
ولی با این نمره هایی که این استاد زیبا به ما داده ذسعی میکنم زیاد به دکترا فکر نکنم:D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد