تاوان

بعضی از شدائدی که به ما میرسه تاوان بی فکریها و مخالفتهای دوران جاهلیت ماست ....

خدایا بد بخت بودیم و نفهمیدیم....


 رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ


...

همسری دارم  به روشنی و زلالی  چشمه ها 

و من لیاقت چنین مهربانی را ....


روزت مبارک


روز مرد


امروز روز پدر هست، روز مرد

خدایا همه ی پدرای زمین رو برای بچه هاشون نگه دار

و اونها رو مشمول دعای خیر پدرها و فرزندان شهید بگردان




دیشب خواب قشنگی دیدم، خواب آقا، رهبرمون، نمیدونم تعبیرش چیه، هرچی که هست هنوز از دستی که به روی سرم کشید سرمست و شادمانم، لطافت دستاش رو هنوز روی سرم احساس میکنم؛ انشالله خدا این پدر مهربان رو برای ما نگه داره




آن روز

بالاخره روز دفاع رسید

شنبه 13 اردیبهشت1393

خسته شدم دیگه 

زود تموم بشه ، کاش نمره ی خوبی بهم بدن

همین که دور از استاد بودم توانم رو کم میکرد 


همسر جان دو هفته ایی هست که رفته دیار پی درس و مشقش و من هنوز سنگر مشهد رو خالی از وجود پر برکت خودم نگذاشتم! 

هر کس که دوست داشت تشریف بیاره کلاس 216 ، خوشحال میشم