راه زندگی

چقدر زیبا گفتن امام علی علیه السلام، اصلا 90% غم های آدمها با این صحبت رفع و رجوع میشه 

نظر شما چیه؟


مولا علی(علیه السلام):

ای مالک!

بدان مردم اغلب بی انصاف و بی منطق و خود محورند، آنان را ببخش.

اگر مهربان باشی، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش.

اگر شریف و درستکار باشی فریبت میدهند، ولی شریف و درستکار باش.

نیکی های امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش.

بهترین های خودت را به دیگران ببخش، حتی اگر اندک باشد.

در انتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو و مردم...

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم خانوم چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ

پناه بر خدا. حالا خدا کنه جزو اون " اغلب مردم" نباشیم .

مهاحر پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

مخلص کلام برای خدا زندگی کنیم نه برای مردم نه برای دل مردم، درسته که اینی که من میگم شعاره ولی یه اصله.
چون طبق گفته امام آنچه آخر میمونه بین ما و خداست.
اگر رابطمون رو فقط با مردم خوب نگهداریم شاید تضمین کننده ی رابطه ی خوب با خدا نباشه
اما هر کس رابطش با خدا خوب باشه این تضمین کننده ی داشتن رابطه ی خوب بامردمه
لذا باید در زندگی درصد خلوص را بالا ببریم.

تمنا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام : )

عیدت موباک ( :

سلام سلام
عید شما هم موبارک :)

مهاحر پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

ایا میدانستید که من اهنگ بوی پیراهن یوسف را بسی دوست داشته و عمری باهاش زندگی کردم ؟
نه؟
خب حلا بدون.

بله میدانستیم! :D
من خودم انقد دوست دارم که هر روز این وبلاگم رو باز میکنم و این آهنگ مدام تکرار میشه و من گوش میکنم مخصوصا صدای پس زمینه اش رو ...مرتضی برگرد....یا امیرالمومنین...الله اکبر....

مریم خانوم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

نه خوب گوش کن...
میگه «مهدی » برگرد....
من با این «مهدی برگرد » نفس میکشم.

آره درست میگی میگه مهدی برگرد
خدا انشالله ماها رو با آقا مهدی شما محشور کنه .....

مریم خانوم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

http://uplod.ir/audvbdow3tx6/%D8%A2%D9%88%D9%8A%D9%86%D9%8A.mp3.htm

توی این هم «مهدی برگرد» داره. مال سید مرتضی آوینی هست

مهدی برگرد : ((
داغونمون کردی کاکو

مریم خانوم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

http://uplod.ir/8swlgb5rsvx5/aviny-06.mp3.htm

اینم هدیه یک عزیزی بود، تقدیم به شما که عزیزی

اون عزیز رو عشق است
تشکر ویژه از مریم بانو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد