پوچی

همیشه یه سری از بچه ها تو دانشگاه با هم بحث میکردن سر برنامه ایی به نام "بفرمایید شام"! 

من میگفتم خب حتما برنامه ی جالبیه که اینقدر سرش صحبت میکنن 

و حتی یبار یکیشون میگفت من کلی گریه کردم وقتی فلانی باخت و ازین حرفا...

امروز خیلی اتفاقی یکی دو قسمتشو دیدم 

بنظر من بیننده های این برنامه و سازنده هاش انسان هایی عقده ایی تازه به دوران رسیده معیوبی هستند که فقط بلدن کلاس الکی بزارن 

انسان هایی بظاهر با فرهنگ و با کلاس، اما از درون پوچ 

اونهایی که حاضرن در کشورهای اروپایی و آمریکایی تنها زندگی کنند و آشپزی و کارگری و گارسونی کنند اما اینچا باشن....

به تمام معنا حالم بد شد 

متاثر شدم 

حرفهایی زده میشه تو این برنامه ها که نشان از تهی مغز بودن این عزیزان داره 


 

فاذا عزمت فتوکل علی الله

سفر از مشهد آغاز شد

مشهد مقدس 

شهری که باید همه ی دلبستگی هایم را آنجا میگذاشتم و به  گوشه ی غربی اروپا، در ساحل دریای شمال سفر میکردم



و ما

زندگی دو نفره را آغاز کردیم در کشوری که به گلهایش مینازد