پوچی

همیشه یه سری از بچه ها تو دانشگاه با هم بحث میکردن سر برنامه ایی به نام "بفرمایید شام"! 

من میگفتم خب حتما برنامه ی جالبیه که اینقدر سرش صحبت میکنن 

و حتی یبار یکیشون میگفت من کلی گریه کردم وقتی فلانی باخت و ازین حرفا...

امروز خیلی اتفاقی یکی دو قسمتشو دیدم 

بنظر من بیننده های این برنامه و سازنده هاش انسان هایی عقده ایی تازه به دوران رسیده معیوبی هستند که فقط بلدن کلاس الکی بزارن 

انسان هایی بظاهر با فرهنگ و با کلاس، اما از درون پوچ 

اونهایی که حاضرن در کشورهای اروپایی و آمریکایی تنها زندگی کنند و آشپزی و کارگری و گارسونی کنند اما اینچا باشن....

به تمام معنا حالم بد شد 

متاثر شدم 

حرفهایی زده میشه تو این برنامه ها که نشان از تهی مغز بودن این عزیزان داره 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ http://baran-s22.blogfa.com

سلام

واقعا عقده ای، کمبود دارن

ماه رمضان مبارک
التماس دعا

سلام بانو
بر شما هم مبارک:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد