خواب خوب هر شبم

مادرم همیشه میگوید تا 40 روز پس از بازگشت فرشته ها همراه مسافر کربلا هستند

تا چهل روز مدام در حرم بودم

نماز میخواندم

شاد بودم

...

حرم- ضریح-کبوترا- خواب خوب هر شبم


چه خوابهای شیرینی



اکنون...

دلم از دلتنگی آرام و قرارم را برده...


اما دریغ از خوابی که لحظه ایی مرا آنجا ببرد



 میگویند حریم فرزندش رضا(ع) بوی همانجا را میدهد...راست میگویند

نظرات 5 + ارسال نظر
سانی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

السلام علیک یا اباعبدالله ...
خوشا به سعادتت ... البته درکش سخته حال کسی رو که رفته و اومده همه میکن خوشبحالت تو رفتی ولی دیگه از بی قراری دلش خبر ندارند و نداریم ...


میگویند حریم فرزندش رضا(ع) بوی همانجا را میدهد... :) میگویند برات کربلا را هم امام رضا میدهد ...

راستی ننه مهمون نمیخوای؟ :):دی هرچی داری دوتاش کن ... مهمون داره برات میاد ایشالا...

کـــــــــــــــــــــــــــی میخوای بیای ننه؟!!!!

آره برات کربلا هم میدهند:(

تمنا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

نه سه تاش کن شاید منم بیادم :دی

البته گفتم شایدا ااا...تا امامرضا چی بخواد :(

عجــــــــــــب
تو کی میخوای بیای ننه؟
انشالله که میشه :)

زهرا سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

احساس می کنم با چشمهاتون دارید منم دعوت می کنید:دی
میخاید حالا پول بلیط رو تمنا بده و پول هتل رو سمانه :دی

:دی
این چشای من گاهی غلطای بیجا میکنن :دی
کلا بیا ، آمدن تو خوب است :دی

سانست سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

نگانگا همه ریختن دوستان دعوت به عمل میارم همه جم شن خراب شیم رو سر سمانه !

دعوت کن ننه پذیرایی تو خوب است ، مثلن پدیده اصن من مادر زدادی ادم کم توقعی بودم ، اصن قانع :D

عجـــــــب
جم شین
جم شدن شما خوب است
آمیرزا رو میگیم بعد دفاعشون پدیده و اینا ، دعوت کردنشون خیلی خیلی خوب است

آره تو مادر زادی کم توقع بودی اما به بابات رفتی

میلاد آرشام جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

منم میخوام برم

بزودی انشالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد