اروپا

محل های فروش مواد مخدر

که بصورت قانونی کار میکنن 



و

.

.

.

.

.


 چی توز موتوری در اروپااااااااااااااااااااااااااا =)))))


نظرات 11 + ارسال نظر
mohajer پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

مغازه ای که پفک نمکی نداشته باشه دو قرون نمی ارزه :دی

:D
حرفی برای گفتن ندارم :D

سید حسین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

#عجبــــــــــــــــــ
بعد قیمت ش به دلار زده رووش ؟
مزه ش چی ؟ خارجی تر بود؟

1یورو بود فک کنم
نخریدیم ما! :دی

mohajer پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

در راستای تصویر بالا کلی نطق کردم نشد دیگه ...
ولی این یه تیکشو ریپیت میکنم که وقتی اومدین بیاین یه سر بریم ازمایشگاه بلخره آب دیدن و شناگر شدن و جوانی کردن و از این حرفا :| :فرار: :|

شما همون فرارتو بکن ؛ در راستای کاراریی که این روزا کردی :||||
:D
بعدشم، مگه چیه، ما هم دل داریم :D

سحر پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

چه ادم ذوق زده میشه ها :D

داریم بلاد خارجه رو تسخیر میکنیم که نگو :)))))))))

:ddddd
آره داریم بدجور تسخیر میکنیم، یه وعضی اصن :D
من اینقدددد ذوق کردم وقتی دیدم که حد نداشت ، انگار دوبازه برگشته بودم ایران :D

صبا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
میخواستم بنویسم اگه پفک نمکی نداره درشو تخته کنید که اظهارات فاطمه رو راجب پفک نمکی دیدم
اصن همفکری تا این حد دیدی؟الله اکبر
تازشم اگه میبینید کارخونه ی پفک نمکی ایران همچنان هزار ماشالله پابرجاس بخاطر وجود ما دوتاست؛باورکن

:)))
نمیدونستم اینقد فاطمه پفک میخوره :D
فاطمه:نامرد پس چرا ما اونجا هستیم برامون پفک نمیخری!!
الله اکبر از این همه تفاهم :D

mohajer دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

زیر سه سال ضرر داره ، میگن !

:D

پفک نمکی ، " کافی شاپ " و ... اینا رو کجای دلم بذارم ؟ :دی

پس باید به مامان بگم بیشتر حواسش باشه تو استفاده نکنی :D

من کجای دلم جا بدم خواههههر؟!!!! یه دو نفره تا الان نتونستیم بریم :|||
:D

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
بح بح
تشریف بردین خارجه عروس خانم :)
به سلامتی
انشالا هر جا هستی خوشحال و سرحال باشی،باشید.
حالا کجا رفتید دقیقا؟منظورم کشور ِ

سلام علیکم
آره،اما زود برمیگردیم انشالله
سلامت باشید
اسمت رو یادت رفته بزاری رفیق :دی
در پستهای قبلی نوشتم که هلند هستیم :)

پری دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

پری ام
نمیدونم چرا اسمم ثبت نشده
انشالله
:)

با تشکر از شفاف سازی :D
چطوری همشهری؟
خوبی؟
چه ها میکنی
همشهری دیگری در کامنت دیگری شمارو معرفی نمودن و عرضه داشتند که بصورت فیزیکی با شما برخورد کنم؛ نمیدونم جرا ؛ حتما تدبیری پشت این سخن حکیمانشون بوده پس خودت با زبون خوش بیا جلو عزیز م

مهاجر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

ننه فک کنم پری باشه بالایی
:|

همچین بزنیش ها :|

با تشکر از همشهری خواهر شوهر ، خودش زودتر پاسخ داد :D
فاطمه دلم برا ملایر تنگ شده :|

مهاجر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

الهی بگردم من

دلت برا من چی ؟ :| راستشو بگو ناراحت نمیشم :|

همون برو بابا :|
والا!
ادم دلش برا خواهر شوهرش تنگ میشه؟!!

Elham:) پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

سمان یاده اوووووون چی توز موتوریه بخیر!!!!یادته؟

اوه اوه اوه
یادش بخیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد