میلادت مبارک مهربان

سال قبل میلادت را خوب بخاطر دارم ....

و سال قبل ترش را ...




این وبلاگ رو پارسال همین روزها ساختم 

نظرات 6 + ارسال نظر
مسافر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

میلاد نور رو بر همه تبریک می گم و یک سالگی وبلاگ شما رو هم تبریک عرض می کنم

متشکرم آقای مسافر

سید حسین دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام
دهه کرامت و همچنین یک سالگی وبلاگ تون تبریک عرض میکنم ، هر چند اگر اشتباه نکنم تاسیس وبلاگ مهر ماه بود.

سلام
متشکرم
خیر مهرماه نبود، دقیقا چند روز قبل از تولد امام رضا بود

سید حسین سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

آره ، چند روز قبل تولد امام رضا بود ولی از نظر قمری !
اگر از نظر شمسی حساب میکنین ، همون مهر ماه بود ، بازم هر طور صلاحه :دی

بله درسته، ولادت امام رضا 7 مهر بود پارسال و من همون روزا ساختم

باران شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://baran-s22.blogfa.com/

:گل

تمنا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام

تبریک میگم هم دهه کرامت و هم تولد وبلاگت موفق باشی :)

سلاام عزیز
متتتشکرررم

مریم یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

نه می‌خواهم به تور ایتالیا و اسپانیا بیفتم‌
نه بادام‌ِ چشمهای چینی‌ها و ژاپنی‌ها را ویار کرده‌ام‌
و نه نسیم دُبی و استانبول به کلّه‌ام زده‌
نه هوس دوبیتی باباطاهر دارم‌
نه منار جنبان دلم را می‌لرزاند
نه مات‌ِ کیش‌م‌
نه موجی‌ِ خزر
فاتحه‌ی سعدی و حافظ را هم از همین‌جا
پست می‌کنم‌
خانم‌!
من فقط یک بلیت رفت‌ِ مشهد می‌خواهم‌
حتی‌الامکان بی برگشت‌...

"حمیدرضا شکارسری"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد