به مناسبت ازدواج پسر دایی عزیز

خبر مسرت بخش ازدواج شما ما را به دنیایی پر از شادی و خاطره برد. دنیایی همراه با پدر بزرگ عزیز که در آستانه ی دومین سالگردشان ازدواج شما رقم خورد.
گذران روزهایی سخت و پر از هجمه های فکری برای شما و عروس بانوی عزیز را درک کردم و دعا میکنم که انشالله  شادی با هم بودن ​را برای همیشه در کنار هم درک کنید.
مادر و پدری مهربان و صبور برای سربازان امام زمانمان باشید و آرامش را با تمام وجود همراه با هم احساس کنید.
رخداد بزرگترین واقعه ی زندگیتان را تبریک میگویم و از خداوند بزرگ  آرامش را که بزرگترین ارمغان ازدواج است برای شما مسئلت دارم 


..........................
پ.ن: نمیدانم چرا ازدواج برایم اینقدر مسئله ایی عجیب و سخت می آید و با ازدواج هر یک از اعضای خانواده ام تا مدتها در خلسه ایی همراه با شادی و اندوه فرو میروم و من این روزها دلتنگم ... دلتنگ روزهایی نه چندان دور...

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد کمترین خدا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://haramallah.persianblog.ir

حالا تو که دخترعمه اشی من که هیچ کاره بودم بگو چرا خوشحالم.
چه قدر منتظر بودیم ایشون داماد شن .

ها والا
چقد منتظر بودیم

مهاجر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

انشالله عاقبت بخیر شن

انشالله
سلامت باشی خواهر شوهر جان
انشالله پیام تبریک شما رو اینجا بزنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد