محبت اهل بیت ع

اینجا که باشی دورتری از خود ... جلوه های روزگار تو را دور میکند از اصلت، شاید اگر همین جرعه ایی از دریای محبت اهل بیت در هیئت محبان اهل بیت (ع)، هیئت خودگردان دانشجویی اینجا، نبود دلمان بیشتر از اینها برای خودمان تنگ میشد ... 


بیادمان باشید، به دعایتان نیاز دارم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم خانوم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

لطفی که کرده ای تو به من، مادرم نکرد
ای بهتر از پدر و مادرم، حسیــــــــــــــــــن

ریحانه دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام سمانه جان
این کامنت برای این پست و پست قبلی ست.
این حال هایی که میگی رو تک تک ش رو من با تمام وجودددم حس کردم. همین سنجاق زدن دل، پیر شدن و ... و خیلی خیلی بهشون فکر میکنم. مخصوصا پیر شدن دلم رو!
راستش من فکر می کنم این حال ت زیاد ارتباطی به اونجا بودنت نداره. یک سندرومه :D که برای همه دخترهای مذهبی بعد ازدواج مخصوصا اوایلش پیش میاد و خیلی از دوستای دیگه ی من و البته خودم هم برامون پیش اومد. علتش هم عدم اشنایی به قواعد زمین بازی جدیده.
عاقا قصد جسارت نداشتیماااا

سلام ریحانه جان
خوبی خانم دکتر؟
بله درسته، احتمالا خیلی زیاد 99 درصدش اثرات و عواقب بعد از ازدواجه
عدم آشنایی رو هم خیلی خوب اومدی رفیق

ارکیده :) دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

و البته غربت غرب فرصتی استثنایی برای خوشناسی و شناخت نعمت شیعه بودن و چشیدن لذت با خدا بودن و دیدن روسیاهی تمدن وحشی غرب و جلوه های پوشالی مادی و درک نهایت کاری انسان غربی است
آدم باید از درونش جوشش باشه که بتونه به درجات بالاتر برسه و این جوش و خروش هست که آدم رو بالا میبره اگه این نباشه در همون حوزه علمیه قم هم که باشی کم اثر خواهد بود

بله کاملا تایید میشود ، فرصت استثنایی اما لبه ی تیغ راه رفتن
با تشکر از همسر ارکیده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد