دوری شیطان

امیرالمؤمنین على علیه السلام از پیامبر صلى اللّه علیه و آله و سلم پرسیدند:
«چه کنیم که شیطان از ما دور شود؟
حضرت فرمودند:
الصوم یسود وجهه، روزه روى شیطان را سیاه مى کند؛
و الصدقة تکسر ظهره، و صدقه و انفاق در راه خدا پشت او را مى شکند؛
و الحب فى الله و المواظبة على العمل الصالح یقطع دابره، و دوست داشتن به خاطر خدا، و مواظبت بر عمل صالح دنباله او را قطع مى کند؛
 و الاستغفار یقطع وتینه، و استغفار رگ قلب او را مى برد!» (بحارالانوار، ج ۹۳، ص ۲۵۵)

چقدر جالب، دوست داشتن برای خدا
چقدر رافت تو این جمله هست و چقدر حکمت 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهاجر پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

یالله ، سلام علیکم عروس:D

دوست داشتن به خاطر خدا رو اگه بتونیم توی باورها و اعتقاداتمون جای بدیم خیلی سوءتفاهم ها و کدورتها و مشکلات پیدا نمیشه و روابط خوبی همیشه برقراره ، اما خب باید کار بشه ،ادما روی خودشون باید کار کنن، ای کاش همه ی ادمها تلاش کنن اینطور باشن ولی خب این خیلی دیگه ایده ال نگریه که همه اینطور رفتار کنن :( همیشه پای این شیطان خبیث درمیانه ...

خیلی حرف دارم ولی حال حرف زدن ندارم جالبه نه؟ همیشه در مورد خیلی چیزا خیلی حرف دارم اما کششو ندارم حرف بزنم، خدا شفای عاجل بده :D

التماس دعای فراوان ،شما دلتون پاکه دعاتون میگیره سفارش مارم کنید.

الهی آمین!!

معمولا مادر بزرگا خطاب به جوونا میگن شما شما دلتون پاکه و این حرفا، چه زود جای ننه تو گرفتی دختر!!

مریم خانوم دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

از لحاظ سلیقه مشترک من و تو در مداحی:

http://misaq.basijisu.com/7345-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%82%D8%A8%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%A6%D9%85%D9%87-%D8%A8%D9%82%DB%8C%D8%B9.html

عالی بود عالی
تشکر رفیق

تمنا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ب.ظ http://yadmajnon.blogfa.com/

اسرار ازل را نه تـو دانی و نه من
وین حل معمـا نه تــو خوانی و نه من
هست از پس پرده ؛ گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد ؛ نه تــو مانی و نه من !

سلام خانوم
تشکر:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد